Gravotech wywodzi się z Gravograph, który stworzył pierwszy pantograf w 1938 r. oraz marki Technifor, która wynalazła trwałe znakowanie w technologii mikroudarowej w 1984 r., oraz Vision Numeric, wydawcy oprogramowania 3D CAD-CAM.
To połączenie daje nam unikalne know-how.
Od tego czasu kontynuowaliśmy innowacje, wprowadzając:
Wiedza ta jest do Twojej dyspozycji, aby zapewnić kompletne rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Twoja satysfakcja i ciągłość usług oraz produkcji w Twojej działalności są naszym priorytetem.
Dlatego chcemy zapewnić i maksymalizować wykorzystanie naszych rozwiązań.
Ponieważ Twoje potrzeby mogą się różnić, w zależności od tego, czy zajmujesz się produkcją, prowadzisz sieć sklepów detalicznych znanej marki, czy jesteś niezależnym przedsiębiorcą, dostosowujemy nasze usługi do Twoich potrzeb.
Stworzyliśmy międzynarodowe centra naprawcze i techniczne, aby zebrać wszystkie umiejętności i kompetencje techniczne.
To pozwala nam:
Ponadto 150 techników Gravotech i naszych dystrybutorów partnerskich jest obecnych w ponad 50 krajach, aby zapewnić niezbędne wsparcie na miejscu w zakresie korzystania z naszych rozwiązań.
Na etapie specyfikacji i kwalifikacji, bez względu na to, jaki jest Twój projekt, oferujemy naszą wiedzę specjalistyczną na miejscu z wizytą naszych inżynierów ds. technicznych i aplikacji, aby zalecić najlepszą technologię dopasowaną do aplikacji i wymagań.
Utworzyliśmy laboratorium aplikacji przeznaczone do znakowania i grawerowania próbek, aby potwierdzić wyniki specyficzne dla danego zastosowania.
Nasi eksperci przetestują różne dostępne technologie, aby polecić te, które odpowiadają Twoim potrzebom (laser, grawerowanie mechaniczne, znakowanie mikroudarowe i żłobiące itp.).
Po uruchomieniu nasi technicy mogą przeprowadzić audyt konfiguracji instalacji i zalecić najbardziej odpowiednią konserwację sprzętu, aby zmaksymalizować jego żywotność.
Po takim audycie zapewnią:
Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
Chcesz być niezależny?
Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne i filmy szkoleniowe dostępne w naszym internetowym centrum wsparcia.
Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?
Przyjeżdżamy na miejsce w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Tobą.
Podobnie, nasze moduły szkoleniowe są dostępne dla pełnej gamy maszyn, oprogramowania i akcesoriów i są zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, online, zdalnie, w siedzibie Klienta lub siedzibie Gravotech.
Szkolenie jest w pełni integralną częścią uruchomienia naszych rozwiązań.
W przypadku każdego zapytania zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio lub poprzez naszych partnerów dystrybucyjnych.
Każdy z tych lokalnych zespołów może uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych.
Ściśle współpracujemy z działem wsparcia międzynarodowego z siedzibą we Francji oraz centrum badawczo-rozwojowym.
Taka organizacja sprawia, że jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.
Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość usług i produkcji.
Korzystasz z naszego zdalnego systemu informacyjnego wsparcia technicznego (Support Center), do którego masz dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Znajdziesz tam specyfikacje naszych urządzeń i standardowe procedury obsługi, konserwacji, a także możesz zamówić części zamienne, które mają być wysłane na cały świat.
Nasze oprogramowania sprzętowe i oprogramowania sterujące pozwalają naszym technikom na szybsze i bardziej precyzyjne badanie przyczyn źródłowych oraz podjęcie działań naprawczych wymaganych do dostosowania ustawień Twojego rozwiązania.
Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej międzynarodowej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.
Stworzone z myślą o precyzyjnym dopasowaniu do Twoich wymagań, oferujemy usługi standardowe lub niestandardowe:
Umowy te mogą obejmować:
Dostępny 24 godziny na dobę serwis internetowy dostarcza wszelkich potrzebnych informacji praktycznych: przewodniki integracji, instrukcje, przykłady programowania, dokumentacje konserwacji, schematy części zamiennych, itd.
Podstawowe funkcje platformy są następujące:
Szybki dostęp do wszelkich informacji technicznych oraz narzędzi koniecznych do instalacji i obsługi naszych produktów.
Szybka i łatwa identyfikacja numerów referencyjnych, łatwy dostęp do informacji, funkcje powiązane.
Ciągle poszukując innowacji, Gravotech w naturalny sposób przyjął transformację industrializacji 4.0.
To nowe rozwiązanie umożliwia zarządzanie flotą maszyn na linii produkcyjnej lub w sieci detalicznej.
Przynosi korzyści wszystkim użytkownikom.
Pomaga zaplanować konserwację zapobiegawczą i monitorować zmiany zużycia części zamiennych, aby zapewnić ciągłość operacji, przechodząc w kierunku konserwacji zapobiegawczej.
Dostarcza również przydatne informacje na temat użytkowania i funkcji maszyny (najczęściej używanych funkcji lub grawerowanych elementów) oraz pomaga dopracować i ulepszyć obsługę Klienta.
Dla bezpośrednich użytkowników naszych rozwiązań mogą one monitorować codzienne działania naszych urządzeń do znakowania i grawerowania.
Wszystkie te funkcje zawiera jeden pulpit nawigacyjny aktualizowany automatycznie przez chmurę.
Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
Chcesz być niezależny?
Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne wraz z filmami szkoleniowymi dostępnymi w naszym internetowym centrum wsparcia.
Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?
Odwiedzamy miejsce instalacji w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Państwem.
Nasze moduły szkoleniowe mają na celu optymalizację korzystania z naszych rozwiązań i są dostępne dla pełnej gamy maszyn, oprogramowania i akcesoriów.
Zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, dostępne online, zdalnie, w siedzibie klienta lub siedzibie Gravotech.
Szkolenie jest integralną częścią uruchomienia urządzeń.
Wszystkie nasze maszyny objęte są 24 miesięczną gwarancją* na dostawę części zamiennych oraz koszt robocizny własnej wykonanej w siedzibie GRAVOTECH.
Oferujemy przedłużenia gwarancji i dodatkowe świadczenia usług zgodnie z Twoimi potrzebami.
Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy również standardowe lub niestandardowe umowy serwisowe
• Globalna umowa serwisowa
• Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
• Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę
• Nasz lokalny inżynier serwisu jest dostępny, aby udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji
* Urządzenia akcesoryjne (np. pochłaniacze z serii ES, obudowy serii LW, pochłaniacze wiórów, piły, kompresory objęte są gwarancją 12 miesięcy).
Zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio i u naszych partnerów dystrybucyjnych.
Każdy z tych lokalnych zespołów może z kolei uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych oraz w bezpośrednim połączeniu z międzynarodowym centrum wsparcia z siedzibą we Francji, pracującym w ścisłym połączeniu z centrum badawczo-rozwojowym.
Dzięki temu jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.
Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość pracy (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30).
Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej globalnej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.
Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy standardowe lub niestandardowe usługi:
• Globalna umowa serwisowa
• Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
• Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę.