Usługi Gravotech

Serwis i wsparcie techniczne

Serwis i wsparcie techniczne

Know-How Gravotech

Gravotech wywodzi się z Gravograph, który stworzył pierwszy pantograf w 1938 r. oraz marki Technifor, która wynalazła trwałe znakowanie w technologii mikroudarowej w 1984 r., oraz Vision Numeric, wydawcy oprogramowania 3D CAD-CAM.

To połączenie daje nam unikalne know-how.


Od tego czasu kontynuowaliśmy innowacje, wprowadzając:

  • Technologię laserową w 1995 roku (Gravograph)
  • Znakowanie żłobiące w 1999 roku (Technifor)
  • Grawerowanie 2D i czcionki do odczytu (OCR)
  • Narzędzia Przemysłu 4.0 oraz Centrum Wsparcia Grupy - Support Center (GSC) w 2017 roku.

Wiedza ta jest do Twojej dyspozycji, aby zapewnić kompletne rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Gravotech Global network

Nasza globalna sieć

Twoja satysfakcja i ciągłość usług oraz produkcji w Twojej działalności są naszym priorytetem.

Dlatego chcemy zapewnić i maksymalizować wykorzystanie naszych rozwiązań.

Ponieważ Twoje potrzeby mogą się różnić, w zależności od tego, czy zajmujesz się produkcją, prowadzisz sieć sklepów detalicznych znanej marki, czy jesteś niezależnym przedsiębiorcą, dostosowujemy nasze usługi do Twoich potrzeb.

Stworzyliśmy międzynarodowe centra naprawcze i techniczne, aby zebrać wszystkie umiejętności i kompetencje techniczne.

To pozwala nam:

  • Zapewnić szybkie naprawy zgodnie z naszymi wysokimi standardami jakości
  • Oferować zdalne wsparcie techniczne
  • Zapewniać dostępność maszyn zapasowych na wypadek, gdyby Twoja stała się niedostępna (zależnie od dostępności i gamy produktów)
  • Wysyłać części zamienne w najkrótszym możliwym czasie realizacji
  • Zapewniać dostęp do ekspertów przeszkolonych w zakresie Twoich aplikacji

Ponadto 150 techników Gravotech i naszych dystrybutorów partnerskich jest obecnych w ponad 50 krajach, aby zapewnić niezbędne wsparcie na miejscu w zakresie korzystania z naszych rozwiązań.

Audit & expertise

Audyt i ekspertyza

Twoje aplikacje napędzają nasze technologie.

Na etapie specyfikacji i kwalifikacji, bez względu na to, jaki jest Twój projekt, oferujemy naszą wiedzę specjalistyczną na miejscu z wizytą naszych inżynierów ds.  technicznych i aplikacji, aby zalecić najlepszą technologię dopasowaną do aplikacji i wymagań.

Utworzyliśmy laboratorium aplikacji przeznaczone do znakowania i grawerowania próbek, aby potwierdzić wyniki specyficzne dla danego zastosowania.

Nasi eksperci przetestują różne dostępne technologie, aby polecić te, które odpowiadają Twoim potrzebom (laser, grawerowanie mechaniczne, znakowanie mikroudarowe i żłobiące itp.).

Po uruchomieniu nasi technicy mogą przeprowadzić audyt konfiguracji instalacji i zalecić najbardziej odpowiednią konserwację sprzętu, aby zmaksymalizować jego żywotność.

Po takim audycie zapewnią:

  • Zalecenia dotyczące konserwacji profilaktycznej i napraw
  • Ofertę usług dostosowaną do Twoich warunków i oczekiwanego wykorzystania sprzętu
  • Porady i wskazówki dotyczące użytkowania i / lub integracji urządzeń
Szkolenie i uruchomienie

Szkolenie i uruchomienie

Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.

Chcesz być niezależny?

Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne i filmy szkoleniowe dostępne w naszym internetowym centrum wsparcia.

Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?

Przyjeżdżamy na miejsce w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Tobą.

Podobnie, nasze moduły szkoleniowe są dostępne dla pełnej gamy  maszyn, oprogramowania i akcesoriów i są zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, online, zdalnie, w siedzibie Klienta lub siedzibie Gravotech.

Szkolenie jest w pełni integralną częścią uruchomienia naszych rozwiązań.

Technical support

Pomoc techniczna

W przypadku każdego zapytania zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio lub poprzez naszych partnerów dystrybucyjnych.

Każdy z tych lokalnych zespołów może uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych.

Ściśle współpracujemy z działem wsparcia międzynarodowego z  siedzibą we Francji oraz centrum badawczo-rozwojowym.

Taka organizacja sprawia, że jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.

Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość usług i produkcji.

Korzystasz z naszego zdalnego systemu informacyjnego wsparcia technicznego (Support Center), do którego masz dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Znajdziesz tam specyfikacje naszych urządzeń i standardowe procedury obsługi, konserwacji, a także możesz zamówić części zamienne, które mają być wysłane na cały świat.

Nasze oprogramowania sprzętowe i oprogramowania sterujące pozwalają naszym technikom na szybsze i bardziej precyzyjne badanie przyczyn źródłowych oraz podjęcie działań naprawczych wymaganych do dostosowania ustawień Twojego rozwiązania.

Gravotech service offer

Nasza oferta usług

Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej międzynarodowej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.

Stworzone z myślą o precyzyjnym dopasowaniu do Twoich wymagań, oferujemy usługi standardowe lub niestandardowe:

  • Globalna umowa serwisowa
  • Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
  • Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę.

Umowy te mogą obejmować:

  • Tworzenie kopii zapasowych maszyn w celu zapewnienia ciągłości działania
  • Wsparcie Hotline z wydłużonymi godzinami pracy w Twoim języku
  • Umowa o poziomie usług dla interwencji na miejscu i czasu rozwiązania
  • Przedłużenie gwarancji do 5 lat
  • Przyspieszona wysyłka części zamiennych
  • Zapasy konsygnacyjne na częściach zamiennych
  • Dodatkowe moduły szkoleniowe.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Gravotech support center

Support Center

Dobra informacja w odpowiednim momencie!

Klienci, integratorzy, dystrybutorzy, każdy właściciel maszyny znakujacej Technifor staje się członkiem Support Center.

Dostępny 24 godziny na dobę serwis internetowy dostarcza wszelkich potrzebnych informacji praktycznych: przewodniki integracji, instrukcje, przykłady programowania, dokumentacje konserwacji, schematy części zamiennych, itd.

Podstawowe funkcje platformy są następujące:


Szybki dostęp do wszelkich informacji technicznych oraz narzędzi koniecznych do instalacji i obsługi naszych produktów.
Szybka i łatwa identyfikacja numerów referencyjnych, łatwy dostęp do informacji, funkcje powiązane.

Engraving dashboard

Zdalny panel dla grawerek

Ciągle poszukując innowacji, Gravotech w naturalny sposób przyjął transformację industrializacji 4.0.

To nowe rozwiązanie umożliwia zarządzanie flotą maszyn na linii produkcyjnej lub w sieci detalicznej.

Przynosi korzyści wszystkim użytkownikom.  

Pomaga zaplanować konserwację zapobiegawczą i monitorować zmiany zużycia części zamiennych, aby zapewnić ciągłość operacji, przechodząc w kierunku konserwacji zapobiegawczej.

Dostarcza również przydatne informacje na temat użytkowania i funkcji maszyny (najczęściej używanych funkcji lub grawerowanych elementów) oraz pomaga dopracować i ulepszyć obsługę Klienta.

Dla bezpośrednich użytkowników naszych rozwiązań mogą one monitorować codzienne działania naszych urządzeń do znakowania i grawerowania.

Wszystkie te funkcje zawiera jeden pulpit nawigacyjny aktualizowany automatycznie przez chmurę.

Serwis i wsparcie techniczne

Usługi Gravotech

Uruchomienie

Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.

Chcesz być niezależny?

Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne wraz z filmami szkoleniowymi dostępnymi w naszym internetowym centrum wsparcia.

Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?

Odwiedzamy miejsce instalacji w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Państwem.
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Szkolenie i uruchomienie

Szkolenie

Nasze moduły szkoleniowe mają na celu optymalizację korzystania z naszych rozwiązań i są dostępne dla pełnej gamy maszyn, oprogramowania i akcesoriów.

Zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, dostępne online, zdalnie, w siedzibie klienta lub siedzibie Gravotech.

Szkolenie jest integralną częścią uruchomienia urządzeń.
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Gwarancja na grawerki Gravotech

Gwarancja

Wszystkie nasze maszyny objęte są 24 miesięczną gwarancją* na dostawę części zamiennych oraz koszt robocizny własnej wykonanej w siedzibie GRAVOTECH.

Oferujemy przedłużenia gwarancji i dodatkowe świadczenia usług zgodnie z Twoimi potrzebami.

Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy również standardowe lub niestandardowe umowy serwisowe
•    Globalna umowa serwisowa
•    Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania 
•    Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę 
•    Nasz lokalny inżynier serwisu jest dostępny, aby udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji

 * Urządzenia akcesoryjne (np. pochłaniacze z serii ES, obudowy serii LW, pochłaniacze wiórów, piły, kompresory objęte są gwarancją 12 miesięcy).
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Pomoc techniczna

Pomoc techniczna

Zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio i u naszych partnerów dystrybucyjnych.

Każdy z tych lokalnych zespołów może z kolei uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych oraz w bezpośrednim połączeniu z międzynarodowym centrum wsparcia z siedzibą we Francji, pracującym w ścisłym połączeniu z centrum badawczo-rozwojowym.

Dzięki temu jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.

Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość pracy (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30).
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Maintenance

Konserwacja

Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej globalnej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.

Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy standardowe lub niestandardowe usługi:
•    Globalna umowa serwisowa
•    Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
•    Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę.
 

WIĘCEJ INFORMACJI