GVT-MAC-P-MECA-RED

Gravotech, the Expression of Things: Press release

Gravotech, Gravograph i Technifor stają się Gravotech, The Expression of Things

Nowa tożsamość, nowe hasło, i odnowione ambicje.

Gravotech, międzynarodowa firma średniej wielkości specjalizująca się w technologiach znakowania i grawerowania, łączy swoje trzy historyczne znaki towarowe Gravotech, Gravograph i Technifor, aby stworzyć Gravotech, i rozwija swoją platformę marki.

Nasza marka, znana na całym świecie ze swojej wiedzy w zakresie zastosowań mechanicznego i laserowego grawerowania, uosabia nową wizję swojej działalności: Expression of Things i wdraża tę koncepcję poprzez nową tożsamość i nową witrynę internetową uruchomioną na całym świecie w styczniu 2021 roku.

Dlaczego ta zmiana?

Uprość naszą komunikację z Tobą i podkreśl, co stanowi naszą podstawową tożsamość: wiedza biznesowa z wieloma technologiami, materiałami do grawerowania, zastrzeżone oprogramowanie do projektowania i sterowania, które daje przedmiotom możliwość wyrażania siebie. Wszystkie wiadomości, wszystkie przedmioty i wszystkie materiały.

Nasza nowa marka jest katalizatorem głębokiej transformacji Gravotech w celu dokonania przeglądu naszej organizacji, postępu w naszej cyfrowej transformacji i bycia jak najbliżej zastosowań naszych klientów. Siła, fundament i wyjątkowość Gravotech tkwi w różnorodności naszych technologii, które pozwalają nam znaleźć najbardziej odpowiednie rozwiązanie dla wszystkich Twoich potrzeb.

Wyrażanie rzeczy? The Expression of Things?

Internet rzeczy wyraża zdolność obiektów do wymiany informacji cyfrowych między sobą. Ekspresja Obiektów odzwierciedla podstawową działalność Gravotechu polegającą na umożliwianiu obiektom wyrażania siebie poprzez słowo pisane, obrazy i powiązane informacje cyfrowe.

  • Dajemy możliwość towarzyszenia cyfrowej transformacji przemysłowej poprzez identyfikację wyprodukowanych części, aby zapewnić ich identyfikowalność.
  • Dajemy moc informowania, tworząc oznakowanie, które jest bardziej dostosowane do środowiska i jego normatywnych ograniczeń oraz bardziej estetyczne.
  • Dajemy moc, aby zaspokoić rosnące pragnienie umieszczenia emocji z powrotem w centrum przedmiotów poprzez ich personalizację.

Od 1938 roku każda z naszych marek regularnie otwiera nowe obszary, aby poszerzać możliwości kreatywności, grawerowania i znakowania.

Razem, sprawia to, że Gravotech jest wyjątkową firmą, jedyną z tak bogatym portfolio rozwiązań, która dzięki naszym zespołom na całym świecie i we wszystkich sektorach może zająć pozycję niekwestionowanego światowego lidera w Ekspresji Rzeczy.

Dzięki Expression of Things Gravotech buduje nową przyszłość, otwierając nowe możliwości ciągłego wprowadzania innowacji i integracji nowych technologii z naszymi rozwiązaniami, co jest owocem umiejętności technicznych i cyfrowych naszych zespołów obecnych w prawie 60 krajach na całym świecie.

Nowa tożsamość

Nowa tożsamość graficzna Gravotech symbolizuje transformację grupy: nasze korzenie są zachowane i unowocześnione, aby uczcić naszą bogatą historię we wszystkich jej wymiarach. Logo ma delikatniejszą linię dla większej elegancji, większej precyzji i bardziej technologicznego. Zieleń, będąca symbolem Grupy, pozostaje, staje się jaśniejsza i jaśniejsza. Ta nowa tożsamość opiera się na dziedzictwie marki, aby stać się ikoną i stworzyć przyszłość Ekspresji rzeczy.

Logo-GRAVOTECH-BICOLOR